Home.Club info.Sporten.Blues.Competitie.Nieuws.Contact.

Het Centrum is een kleine gezellige vereniging waar je heerlijk kunt ontspannen door je in te spannen.

Tafeltennissen: We hebben zo'n 40 senioren leden en geen jeugd. Kom gerust een keer langs om mee te trainen of te kijken. Na vier weken vragen we je om lid te worden.

Darts: We hebben in ons clubhuis vier dartbanen. Dus plaats zat voor individueel darten of kom met een compleet team bij ons darten.

De
Dance Club: Op de vrijdagmiddag met een verschillend aantal deelnemers.

(is helaas miv seizoen 2023 komen te vervallen)

Klaverjassen: Sinds het najaar van 2012 wordt er in competitie verband tweewekelijks gekaart gedurende een aantal weken.
Ook met Pasen en de Kerst wordt er een klaverjastoernooi georganiseerd. Iedereen mag meedoen met vrienden of kennissen.

Voor meer informatie over bovenstaande activiteiten zie het menu. Wil je graag meer informatie dan kan je altijd even bellen naar

06-26896725 tijdens de openingstijden van het clubhuis (zie onder) of vul het informatie formulier onder Contact in. Je krijgt z.s.m. bericht. Digitaal aanmelden kan ook door op het Inschrijfformulier hier rechts te klikken.

Opzeggen:

Het lidmaatschap geldt voor een jaar en gaat elk jaar per
1 augustus in met een opzegtermijn van 4 weken voor het einde van het verenigingsjaar. Opzeggen van het lidmaatschap is dus mogelijk t/m 30 juni van het betreffende jaar.

Openingstijden clubhuis:
Maandagavond van 20.00 uur - 22.00 uur tafeltennis
Dinsdagavond van 20.00 uur - 24.00 uur klaverjassen per 2 wk
Woensdagmiddag van 14.00 - 16.30 uur
Woensdag en Donderdagavond van 20.00 uur - 24.00 uur tafeltennis
alleen in de competitie weken, in de overige weken tot 23.00 uur.
Onze Live Blues avonden zie hiervoor onze speciale pagina.

Lidmaatschap sportclub afbeelding.jpg